Sign og Print 2015 fandt sted i Odense Congress Center
23.-24. september 2015
Vi siger tak til alle de mange gæster, der besøgte messen, og til udstillerne, der præsenterede nye muligheder.
Næste Sign & Print finder sted i 2017.
Flere udstillere har allerede reserveret deres stand. Hvis du også ønsker at sikre dig en bestemt placering, er du velkommen til at kontakte Lis Lykke på +45 31 64 13 11 eller ll@agi.dk.
Starsida_sopdk_ny


  • Tilmelding til Sign og Print nyhedsbrev

INSPIRATION

Branchens største messe og mødested. Sign & Print er mødestedet, hvor branchen kan se og høre nyheder. Både de mere tekniske og de mere kreative. Og det er stedet, hvor der kan netværkes. Med kolleger, med konkurrenter, med fagfolk, med leverandører og med kunder.

Kom og se. Kom og hør. Kom og bliv set. Kom og bliv hørt.

UDBYTTE

Ny teknologi. Ny viden. Nye idéer. Nye muligheder. Alt det nye, og alt det der bare virker, kan opleves på Sign & Print.

Som udstiller får du en unik mulighed for at præsentere dine løsninger til et relevant og professionelt marked. Du får gode leads med hjem.

Alle besøgende, der kommer med et åbent sind, går hjem med nye ideer til morgendagens løsninger og forretningsideer, der kan betyde den afgørende forskel for dig og din virksomhed.

NYHEDER

Sign & Print 2015 vil for første gang lægge hus til DM i WRAPPING. Vinderen går direkte videre til FESPA VM i Wrapping, der finder sted i Amsterdam til marts næste år. Deltagerne har meldt sig, det internationale dommerpanel er på plads, og vi venter spændt på dagen, hvor der skal indpakkes både bil, body og en ukendt genstand.  Mesterskabet løber over begge dage. Mere information fås hos Lis Lykke ll@agi.dk

I år – og fremover – afholdes Sign & Print i samarbejde med Skiltebranchen i Danmark. Og Sign & Print konceptet udvides med fokus på bl.a. emballagemarkedet, digital signage-markedet og hele skilte- og udstillingsområdet.

Igen i år byder vi velkommen med en fantastisk udstilling af muligheder inden for tryksager. Og vi har også gjort plads til ROBOTTERNE. De skal vise, hvordan de kan gøre produktionen mere effektiv.

Og så kører vi i år seminarer fra to scener: Managementscenen og Scenen for Kreative.

For udstillere

 

OBS! OBS! OBS! ALLE STANDE ER SOLGT

Tilmeldingsgebyr: kr. 3.500 ekskl. moms

Kvm-pris kr. 1.390 ekskl. moms

Priseksempler

9 kvm   – kr. 12.510 + tilmelding

12 kvm – kr. 16.680 + tilmelding

15 kvm – kr. 20.850 + tilmelding

24 kvm – kr. 33.360 + tilmelding

48 kvm – kr. 66.720 + tilmelding

Hent dit udstillerkort her

Halplan 2015

Sign & Print 2015_Standtegnin...

Klik på planen for at se en større version.

Bestil din stand nu!

TALERE

Talere opdateres løbende…


Managementscenen: Michael Bach Nielsen / Medit Consult


Hvilke fem ting skal du som vi…



Managementscenen: Peter Jahn / QRM Danmark


Peter Jahn har 20 års erfaring…


Site


Managementscenen: Steen Rocatis / Bording A/S


Hvordan ansætter du den rigtig…


Site


Managementscenen: Henrik Christiansen / Cool Graphic


Er robottisering et af svarene…


Site


Managementscenen: Erik Terkelsen, Kompetence


Erik Terkelsen har brugt det m…


Site


Kreativ Scene: Hans Jørgen Jensen, Jensens Kurser


Hans Jørgen Jensen og hans kol…



Kreativ Scene: Kåre Bjørn Jensen, Intellia


Den 24. september står Kåre Bj…


Site


Moderator: AGIs tekniske redaktør Søren Winsløw


På Managementscenen vil Søren…



Managementscenen: Jacob Fløche


Hvorfor hedder det ‘Wayfinding…



Managementscenen: Mads Voigt Hingelberg / Innovationlab


3D print – nye trends


Site


Managementscenen: Esben Mols Kabel, lasertryk.dk


Om at finde nicher i vækst – i…


Site


Managementscenen: Stefan Johannsen, Casanta


Om at dele glæden ved at kunne…


Site


select-speakers 1000



SEMINARPROGRAM

09.00 - 16.00

24. september

Kåre Bjørn Jensen m.fl., Intellia

9.00-9.45 InDesign automatisering 10.00-10.45 Adobe InCopy korrektur 11.00-11.45 Adobe FrameMaker 12.00-12.45 Photoshop til storformat 13.00-13.45 WordPress 14.00-14.45 PDF og farvestyring 15.00-15.45 Spørg ekspertpanelet



9.00 - 16.00

23. september

Jensens Kurser

Kl. 9.15 - 10.00: Layout og grafik Kl. 10.15 - 11.00: Dokumenthåndtering med Adobe Document Cloud Kl. 11.15 - 12.00: Inhouse kreativ afdeling. Kl. 12.15 - 12.45: Photoshoppet Kl. 13.00 - 13.45: Adobe Muse til hjemmesider Kl. 14 - 14.45: EPUB fra Adobe InDesign Kl. 15 - 15.45: Adobe Digital Publishing Solution – nyhed fra Adobe



9.30-16.00

23. september

Managementscenen

Kl. 9.30 Moderator Søren Winsløw Kl. 10.00 Peter Jahn, QRM Danmark, Gør ikke salgbar tid salgbar! Kl. 11.00 Erik Terkelsen, ET Kompetence, Får du nok ud af dit printworkflow? Kl. 13.00 Henrik Christiansen, Cool Graphic, Er robotisering et af svarene på branchens udfordringer? Kl. 14.00 Michael Bach Nielsen, Medit Consult, 5 ting,du som virksomhedsejer skal være opmærksom på Kl. 150.00 Esben Mols Kabell, Lasertryk.dk, Om at finde nicher



9.30-16.00

24. september

Managementscenen

Kl. 9.30 Moderator Søren Winsløw Kl. 10.00 Steen Rocatis, Bording A/S, Hvordan ansætter du den rigtige sælger? Kl. 11.00 Michael Bach Nielsen, Medit Consult, 5 ting,du som virksomhedsejer skal være opmærksom på Kl. 13.00 Stefan Johannsen, Casanta, casestory: DM kampagne for Julemærkefonden Kl. 14.00 Mads Voigt Hingelberg, InnovationLab, 3 D Print – nyeste trends Kl. 15.00 Jacob Fløche, Wayfinding



Viden og inspiration
Kom til Odense og få både viden og inspiration fra professionelle branchefolk

Kom og netværk
Sign & Print er en unik mulighed for alle, der vil udvide det professionelle netværk.

Det praktiske
Sign & Print 2015 holdes i Odense Congress Center

For besøgende

 

Sign & Print 2015 – Den grafiske branches mødested

Odense Congress Center, 23. og 24. september

Ørbækvej 350, Odense

Åbningstider: kl. 9.00 – 17.00 begge dage

Der er gratis adgang til Sign & Print 2015 i både messehallen og til seminarscenerne. Du skal blot være tilmeldt på forhånd.

Følg udviklingen af messen og seminarerne her på siden, men reserver allerede nu tiden i din kalender, og bestil dit adgangsbevis her

Sign & Print er en fagmesse. Aldersgrænse min. 18 år.

FIND VEJ

FIND VEJ TIL ODENSE CONGRESS CENTER (Ørbækvej 350, Odense)

Udstillere




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




/ Twitter




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site







Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site

Kontakt

Lis Lykke
Kontakt Lis Lykke for informationer og bestilling af stand
+45 31 64 13 11
ll@agi.dk


Har du spørgsmål til os?


Partnere

 

logo

logo

logo

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


Starsida_sopdk_ny


  • Tilmelding til Sign og Print nyhedsbrev

INSPIRATION

Branchens største messe og mødested. Sign & Print er mødestedet, hvor branchen kan se og høre nyheder. Både de mere tekniske og de mere kreative. Og det er stedet, hvor der kan netværkes. Med kolleger, med konkurrenter, med fagfolk, med leverandører og med kunder.

Kom og se. Kom og hør. Kom og bliv set. Kom og bliv hørt.

UDBYTTE

Ny teknologi. Ny viden. Nye idéer. Nye muligheder. Alt det nye, og alt det der bare virker, kan opleves på Sign & Print.

Som udstiller får du en unik mulighed for at præsentere dine løsninger til et relevant og professionelt marked. Du får gode leads med hjem.

Alle besøgende, der kommer med et åbent sind, går hjem med nye ideer til morgendagens løsninger og forretningsideer, der kan betyde den afgørende forskel for dig og din virksomhed.

NYHEDER

Sign & Print 2015 vil for første gang lægge hus til DM i WRAPPING. Vinderen går direkte videre til FESPA VM i Wrapping, der finder sted i Amsterdam til marts næste år. Deltagerne har meldt sig, det internationale dommerpanel er på plads, og vi venter spændt på dagen, hvor der skal indpakkes både bil, body og en ukendt genstand.  Mesterskabet løber over begge dage. Mere information fås hos Lis Lykke ll@agi.dk

I år – og fremover – afholdes Sign & Print i samarbejde med Skiltebranchen i Danmark. Og Sign & Print konceptet udvides med fokus på bl.a. emballagemarkedet, digital signage-markedet og hele skilte- og udstillingsområdet.

Igen i år byder vi velkommen med en fantastisk udstilling af muligheder inden for tryksager. Og vi har også gjort plads til ROBOTTERNE. De skal vise, hvordan de kan gøre produktionen mere effektiv.

Og så kører vi i år seminarer fra to scener: Managementscenen og Scenen for Kreative.

For udstillere

 

OBS! OBS! OBS! ALLE STANDE ER SOLGT

Tilmeldingsgebyr: kr. 3.500 ekskl. moms

Kvm-pris kr. 1.390 ekskl. moms

Priseksempler

9 kvm   – kr. 12.510 + tilmelding

12 kvm – kr. 16.680 + tilmelding

15 kvm – kr. 20.850 + tilmelding

24 kvm – kr. 33.360 + tilmelding

48 kvm – kr. 66.720 + tilmelding

Hent dit udstillerkort her

Halplan 2015

Sign & Print 2015_Standtegnin...

Klik på planen for at se en større version.

Bestil din stand nu!

TALERE

Talere opdateres løbende…


Managementscenen: Michael Bach Nielsen / Medit Consult


Hvilke fem ting skal du som vi…



Managementscenen: Peter Jahn / QRM Danmark


Peter Jahn har 20 års erfaring…


Site


Managementscenen: Steen Rocatis / Bording A/S


Hvordan ansætter du den rigtig…


Site


Managementscenen: Henrik Christiansen / Cool Graphic


Er robottisering et af svarene…


Site


Managementscenen: Erik Terkelsen, Kompetence


Erik Terkelsen har brugt det m…


Site


Kreativ Scene: Hans Jørgen Jensen, Jensens Kurser


Hans Jørgen Jensen og hans kol…



Kreativ Scene: Kåre Bjørn Jensen, Intellia


Den 24. september står Kåre Bj…


Site


Moderator: AGIs tekniske redaktør Søren Winsløw


På Managementscenen vil Søren…



Managementscenen: Jacob Fløche


Hvorfor hedder det ‘Wayfinding…



Managementscenen: Mads Voigt Hingelberg / Innovationlab


3D print – nye trends


Site


Managementscenen: Esben Mols Kabel, lasertryk.dk


Om at finde nicher i vækst – i…


Site


Managementscenen: Stefan Johannsen, Casanta


Om at dele glæden ved at kunne…


Site


select-speakers 1000



SEMINARPROGRAM

09.00 - 16.00

24. september

Kåre Bjørn Jensen m.fl., Intellia

9.00-9.45 InDesign automatisering 10.00-10.45 Adobe InCopy korrektur 11.00-11.45 Adobe FrameMaker 12.00-12.45 Photoshop til storformat 13.00-13.45 WordPress 14.00-14.45 PDF og farvestyring 15.00-15.45 Spørg ekspertpanelet



9.00 - 16.00

23. september

Jensens Kurser

Kl. 9.15 - 10.00: Layout og grafik Kl. 10.15 - 11.00: Dokumenthåndtering med Adobe Document Cloud Kl. 11.15 - 12.00: Inhouse kreativ afdeling. Kl. 12.15 - 12.45: Photoshoppet Kl. 13.00 - 13.45: Adobe Muse til hjemmesider Kl. 14 - 14.45: EPUB fra Adobe InDesign Kl. 15 - 15.45: Adobe Digital Publishing Solution – nyhed fra Adobe



9.30-16.00

23. september

Managementscenen

Kl. 9.30 Moderator Søren Winsløw Kl. 10.00 Peter Jahn, QRM Danmark, Gør ikke salgbar tid salgbar! Kl. 11.00 Erik Terkelsen, ET Kompetence, Får du nok ud af dit printworkflow? Kl. 13.00 Henrik Christiansen, Cool Graphic, Er robotisering et af svarene på branchens udfordringer? Kl. 14.00 Michael Bach Nielsen, Medit Consult, 5 ting,du som virksomhedsejer skal være opmærksom på Kl. 150.00 Esben Mols Kabell, Lasertryk.dk, Om at finde nicher



9.30-16.00

24. september

Managementscenen

Kl. 9.30 Moderator Søren Winsløw Kl. 10.00 Steen Rocatis, Bording A/S, Hvordan ansætter du den rigtige sælger? Kl. 11.00 Michael Bach Nielsen, Medit Consult, 5 ting,du som virksomhedsejer skal være opmærksom på Kl. 13.00 Stefan Johannsen, Casanta, casestory: DM kampagne for Julemærkefonden Kl. 14.00 Mads Voigt Hingelberg, InnovationLab, 3 D Print – nyeste trends Kl. 15.00 Jacob Fløche, Wayfinding



Viden og inspiration
Kom til Odense og få både viden og inspiration fra professionelle branchefolk

Kom og netværk
Sign & Print er en unik mulighed for alle, der vil udvide det professionelle netværk.

Det praktiske
Sign & Print 2015 holdes i Odense Congress Center

For besøgende

 

Sign & Print 2015 – Den grafiske branches mødested

Odense Congress Center, 23. og 24. september

Ørbækvej 350, Odense

Åbningstider: kl. 9.00 – 17.00 begge dage

Der er gratis adgang til Sign & Print 2015 i både messehallen og til seminarscenerne. Du skal blot være tilmeldt på forhånd.

Følg udviklingen af messen og seminarerne her på siden, men reserver allerede nu tiden i din kalender, og bestil dit adgangsbevis her

Sign & Print er en fagmesse. Aldersgrænse min. 18 år.

FIND VEJ

FIND VEJ TIL ODENSE CONGRESS CENTER (Ørbækvej 350, Odense)

Udstillere




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




/ Twitter




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site







Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site




Site

Kontakt

Lis Lykke
Kontakt Lis Lykke for informationer og bestilling af stand
+45 31 64 13 11
ll@agi.dk


Har du spørgsmål til os?


Partnere

 

logo

logo

logo

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.