Tak til alle jer som kom og besøgte Sign, Print & Pack 2017 i Odense! På glædelig gensyn den 18.-19. september 2019.

Det flotteste Sign, Print & Pack, vi har set længe

At der var mange udstillere til årets messe, var ingen hemmelighed. Men der kom også mange mennesker, og det var et nysgerrigt og købelystent publikum.
Det første salg, vi fik nys om, var på Konica Minolta-standen, hvor der blev indgået aftale om køb af en AccurioPress C6100. Det var CoPrint, der var i investeringshumør, som de allerede på forhånd havde varslet i en udtalelse.
Men også på fx Neopoststanden kunne de melde om solgte maskiner. Ja, der så ud til, at der valgt ”Solgt-skilte” på næsten alt udstyret torsdag eftermiddag.
Generelt kom de besøgende både for at se, hvad der var af nye teknologiske muligheder, men også for at møde branchen og kolleger, for på den måde at holde sig opdateret.

Årets bedste kåret…

Årets bedste stand samt årets bedste nyhed inden for hver de tre kategorier Sign, Print og Pack blev kåret af publikum på den netop afholdte messe i Odense. Konkurrencen var arrangeret af Print og Medier og gav publikum mulighed for at vælge blandt de kandidater, som udstillerne havde opstillet i konkurrencen.

I kategorien bedste stand var alle kandidater. Både Hexis og Macrodot trak mange stemmer med deres inddragende tilgang til standen, men i sidste ende var det Vink Plast, som for første gang deltog i Sign, Print & Pack, der løb med prisen. Om ideen bag standen fortæller Helle Houlberg Zepernich:
– Nøgleordet var det brede sortiment med massevis af produkter – præcis som når man går ind i en slikbutik. Derefter tog det ikke lang tid før foldbarhed blev omsat til lakridskonfekt, de mange akrylfarver blev til bolsjer, tapet og gulvfolie blev til candystore, Katz skiltekarton blev til kræmmerhuse og meget andet.

Wrappingkonkurrencen åbnede øjnede for nye muligheder

Signe Lund fra JJ Kommunikation var taget en tur til Odense blandt andet for at se den væg, hun havde været med til at designe for en af messens udstillere. Men hun var der også for at se, hvad der var af forskellige muligheder inden for kommunikation. Har blandt andet fået øjnene op for mulighederne med at indpakke ting.
– Det havde jeg ikke tænkt på tidligere. Generelt har jeg fået mange gode ideer, fortalte Signe Lund, som tog mini-kaffepause på emballageudstilingen, hvor der stod nogle reboardmøbler.

FOR UDSTILLERE

Tilmeldingsgebyr: kr. 4.500 ekskl. moms

Kvm-pris kr. 1.445 ekskl. moms

Priseksempler

9 kvm   – kr. 13. 005 + tilmelding

12 kvm – kr. 17.340 + tilmelding

15 kvm – kr. 21.675 + tilmelding

24 kvm – kr. 34. 680 + tilmelding

48 kvm – kr. 69.360 + tilmelding

Halplan 2017
Odense Congress Center hal C


Klik på planen for at se en større version.

Bestil din stand nu!

Ønsker du at booke en af de sidste ledige stande,
så kontakt Peter Ollén på +46 730 298 733 po@agi.se

Bestil din stand nu!

INKISH.TV proudly presents: Sign, Print & Pack - Lasertryk.dk

INSPIRATION

Branchens største messe og mødested. Der bliver meget at se på. Sign, Print & Pack er rammen for det mødested, hvor branchens involverede parter kan se og høre nyheder. Både de mere tekniske og de mere kreative samt ikke mindst forretningsmuligheder. Og det er stedet, hvor der kan netværkes. Med kolleger, med konkurrenter, med fagfolk, med leverandører og med kunder.

Kom og se. Kom og hør. Kom og bliv set. Kom og bliv hørt.

UDBYTTE

Ny teknologi. Ny viden. Nye idéer. Nye muligheder. Har du ikke haft tid til at besøge Interpack, Fespa eller fx Drupa, så har Sign, Print & Pack de sidste nyheder. Nok ingen verdenspremierer, men flere Danmarkspremierer, du kan se frem til at opleve.
Besøg messen med det åbent sind og gå hjem med nye input til morgendagens løsninger og forretningsidéer, der kan betyde den afgørende forskel for dig og din virksomhed.

AKTIVITETER

Der bliver wrappet: DM i wrapping, rigtig mange tilmeldte deltagere. Vil du evt. på venteliste til mesterskabet, send en mail til jv@villumsign.dk. Der er også Hexis The Battle. Og DM for skiltetekniker-elever, robotdemonstration og den store ”berømte” tryksagsudstilling samt en lidt mindre emballageudstilling, og et væld af øvrige aktiviteter på standene.

Tilmelding til Sign, Print & Pack nyhedsbrev

  • Tilmelding til Sign, Print & Pack nyhedsbrev

SEMINAR

10.00 - 10.45

Onsdag 20. September

Intellia

Automatisering: XML i InDesign



11.00 - 11.45

Intellia

Print: Data merge fra Excel til InDesign



12.00 - 12.45

Intellia

Web med hovedvægt på WordPress og SEO



13.00 - 13.45

Intellia

Photoshop animationer



14.00 - 14.45

Intellia

Social media med hovedvægt på LinkedIn



15.00 - 15.45

Intellia

Videoredigering med Adobe Premiere Pro



16.00 - 16.45

Intellia

Instore TV med Adobe After Effects



10.00 - 10.45

Torsdag 21. september

Puneet Oberoi, CEO Softworld, Grafiker

Digital Strategi for Grafikere Del 1.



11.00 – 11.45

Puneet Oberoi, CEO Softworld, Grafiker

Puneet Oberoi, CEO Softworld, Grafiker Del 2.



13.00 – 13.45

Guðmundur Runar, Digital Designer

UX Design



14.00 – 14.45

Michael Vrede, Video Artist

Video tendenser: Nem produktion af korte videoer



15.00 – 15.45

Guðmundur Runar, Digital Designer

Adobe Experience Design



9.45

Onsdag 20. September

Søren Winsløw

Digital Signage



11.00

Visutech Digital Academy

Digital Offset i storformat, Bevæggrunde og fremtid Poul Sørensen, Green Graphic



11.30

Visutech Digital Academy

Gelato - 60 countries and 5 billion people Fredrik Andersson, Gelato



12.00

Jesper Clement, CBS

Eye Tracking



14.00

Visutech Digital Academy

Digital printing, the future for brand owners… today! Peter Hauggaard, Kartongbolaget



14.30

Visutech Digital Academy

Trends og tendenser indenfor mediebranchen Michael Bach Nielsen, Medit Consult



15.00

Kasper Larsen/KLS Pureprint

Miljø – og om at blive en unik virksomhed



9.45

Torsdag 21. September

Jens V M Thomsen

Pantonefarver: Stor dansk virksomhed har fået sin egen Pantonefarve



11.00

Visutech Digital Academy

Digital Offset i storformat, Bevæggrunde og fremtid Poul Sørensen, Green Graphic



11.30

Visutech Digital Academy

Digital printing, the future for brand owners… today! Peter Hauggaard, Kartongbolaget



12.00

Lars Skjold Iversen, Brandsite

Neuromarketing



14.00

Visutech Digital Academy

Kunde drevet udvikling Niels Rask, NS System



14.30

Visutech Digital Academy

Brands Love Digital Print Jan-Olof Jungersten/Per Arild, Visutech



15.00

Esben Mols Kabell, Lasertryk.dk og Thomas Ladefoged

Live Debat om fremtiden for kommunikation og tryk




Eye-tracking kan give værdifuld viden om din emballage


Jesper Clement taler på AGI/Digital Academy Scenen



Digital strategi for grafikere


Softworld A/S



Digital automatisering, optimering og værdiskabelse


Kaare Bjørn Jensen



Vi tager en debat om fremtiden


Esben Mols Kabell



Neuromarketing – fra teori til praksis i en grafisk verden


Lars Skjold Iversen



Bæredygtighed som en forretningsmodel til vækst


Kasper Larsen



Vi tager en debat om fremtiden


Thomas Ladefoged



Søren Winsløw fra Lykke & Winsløw taler på AGI/Digital Academy Scenen


Søren Winsløw


PRAKTISK

Viden og inspiration
Kom til Odense og få både viden og inspiration fra professionelle branchefolk. Du møder både forhandlere og producenter. Du oplever nyeste teknologier, og ser muligheder.

Kom og netværk
Sign, Print & Pack 2019 – Mødestedet for alle der arbejder med sign, print, emballage og kommunikation. Det er en unik mulighed for alle, der vil udvide det professionelle netværk.

Det praktiske
Odense Congress Center 18. – 19. september 2019. Gratis adgang ved online billetbestilling. Åbningstider: kl. 9.00 – 17.00. Fagmesse. Aldersgrænse min. 18 år.

FIND VEJ TIL ODENSE CONGRESS CENTER (Ørbækvej 350, Odense)

PARTNERE

logo

logo